Retur

Politica de retur

Dacă doresti sa returnezi un produs catre EHuse.ro indiferent de motiv, trebuie să urmezi procedurile noastre de returnare (prezentate mai jos) si sa trimiti catre noi produsul pe care l-ai primit de la noi, în conformitate cu aceste proceduri. Vezi mai jos care sunt pasii si conditiile de returnare. Atentie! Produsele Personalizate la Cerere nu pot fi Returnate!

Ce fel de Produs doresti sa Returnezi?

Daca ai comandat o Husa Personalizata cu o poza trimisa de tine, conform Legislatiei din Romania, produsele personalizate nu pot fi returnate decat in anumite conditii!

Ai gresit modelul telefonului?

Daca da, din pacate nu mai poti returna acest produs! Poti plasa o noua comanda si sa alegi modelul telefonului cu atentie!

Am trimis noi o Husa care nu se potriveste pentru modelul selectat de tine?

Daca noi ti-am trimis o alta Husa , care nu se potriveste cu modelul selectat de tine, ai posibilitatea sa soliciti alta sau sa primesti banii inapoi (inclusiv pe Transport).

Cum afli ce Model de Telefon ai?

In meniul Telefonului, cauti rubrica SETARI  si selectezi DESPRE TELEFON sau ABOUT PHONE. Mai poti Accesa site-ul imei.info unde trebuie sa introduci codul IMEI al telefonului. Acesta poate fi aflat tastand *#06# si Apel.

Modelul selectat de tine corespunde cu telefonul tau?

Daca da, inseamna ca noi am trimis ceva gresit si vom repara aceasta greseala. Avem nevoie sa ne trimiti pe email la contact@ehuse.ro sau pe WhatsApp (0774 934 704) un Print Screen cu setarile telefonului de unde sa se vada clar modelul acestuia, o poza cu husa si un numar de comanda sau un nume pe care ai efectuat comanda. Ulterior, daca este vina noastra, iti vom reface Husa, sau iti vom solicita un cont IBAN pentru a iti retruna banii inapoi, in functie de dorinta ta.

Daca ai comandat o Husa Printata la Comanda cu o poza de pe eHuse.ro, conform Legislatiei din Romania, produsele Personalizate la Cerere nu pot fi returnate decat in anumite conditii!

Ai gresit modelul telefonului?

Daca da, din pacate nu mai poti returna acest produs! Poti plasa o noua comanda si sa alegi modelul telefonului cu atentie!

Am trimis noi o Husa care nu se potriveste pentru modelul selectat de tine?

Daca noi ti-am trimis o alta Husa , care nu se potriveste cu modelul selectat de tine, ai posibilitatea sa soliciti alta sau sa primesti banii inapoi (inclusiv pe Transport).

Cum afli ce Model de Telefon ai?

In meniul Telefonului, cauti rubrica SETARI si selectezi DESPRE TELEFON sau ABOUT PHONE. Mai poti Accesa site-ul imei.info unde trebuie sa introduci codul IMEI al telefonului. Acesta poate fi aflat tastand *#06# si Apel.

Modelul selectat de tine corespunde cu telefonul tau?

Daca da, inseamna ca noi am trimis ceva gresit si vom repara aceasta greseala. Avem nevoie sa ne trimiti pe email la contact@ehuse.ro sau pe WhatsApp (0774 934 704) un Print Screen cu setarile telefonului de unde sa se vada clar modelul acestuia, o poza cu husa si un numar de comanda sau un nume pe care ai efectuat comanda. Ulterior, daca este vina noastra, iti vom reface Husa, sau iti vom solicita un cont IBAN pentru a iti retruna banii inapoi, in functie de dorinta ta.

Conform Legislatiei din Romania, Orice Produs Personalizat la Cerere nu Poate fi Returnat.

Daca Produsul a venit cu Defecte, acesta va fi inlocuit sau banii vor fi returnati. Avem nevoie sa ne trimiti pe email la contact@ehuse.ro sau pe WhatsApp (0774 934 704) o poza cu produsul primit. Ulterior iti vom solicita un Cont IBAN pentru returnarea contravalorii produsului + transport.

Conform Legislatiei din Romania, Orice Produs Nepersonalizat poate fi Returnat in 14 zile. eHuse.ro nu asigura Retur Gratuit decat in cazul in care din vina noastra, produsul a fost Livrat Neconform.

Pentru retur, singurul cost pe care il vei suporta va fi costul
de transport al produsului catre sediul nostru, fara a exista alte taxe
suplimentare.

Este necesar ca tu sa faci cererea de ridicare a
coletului la firma de curierat aleasa (exclus Posta
Romana).

Pentru a beneficia de o restituire, produsul
trebuie returnat în termen de 14 zile de la primire, in starea
initiala, te rugam sa te asiguri ca toate etichetele raman atasate
produsului. Asigura-te că nu există semne pe produs. Te rugăm să
returnezi produsul intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea
produsului pe durata transportului.

Ai obligatia legala de a avea grija de
produs/e cat timp se afla in posesia ta.

Coletele ce contin produsele returnate se vor desface cu
inregistrare video (proba de receptie (vizuala/tehnica), pentru a
evidentia orice problema in cazul in care exista cu produsul/produsele
sosite.

Pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata. Nu se returneaza suma achitata pentru produs, prin firma de curierat.